Kreatywna salsa. Inspiracje tuzów reklamy. - Cały Ten Zgiełk

Kreatywna salsa. Inspiracje tuzów reklamy.

Jakie są zwyczajowe składniki sosu pt. „wybitny kreatywny”?

Ciepła, wspierająca rodzina.
Silna, kreatywna matka.
Entuzjazm. Ciekawość. Odwaga. Otwartość. Szacunek. Słuchanie. Próbowanie i powtarzanie.
Bill Bernbach i jego wizja reklamy.
Przynajmniej jeden surowy mentor i jedna ikoniczna postać na drodze zawodowej. Na przykład Steve jobs.
Energia młodosci wokół.
Bliski, oddany partner, rodzina, dzieci, wnuki in the end of the day.

Sir John Hegarty. Pierwszy marketingowiec, jaki otrzymał order Imperium Brytyjskiego.

Lee Clow. Surfer i współtwórca wizerunku Apple.

Keith Reinard, twórca słynnego „You deserve a break today” dla McDonalds.

Ale też może być zupełnie inaczej.

Tom Burell – pierwszy czarnoskóry kreatywny, wprowadzający pierwsze reklamy dla afroamerykańskiej publiczności budujące jej realistyczny i pozytywny wizerunek dorastał w czasach segregacji rasowej i wielu trudności. Ale i on spotkał na drodze mentorów – w tym nauczycielkę, która wskazała mu drogę do reklamy.

Warto zobaczyć.

Follow me

Podoba Ci się to, co czytasz? Podziel się!

Przejdź do paska narzędzi