Because I am a lady. Co to dzisiaj znaczy? Kampania marki Talbots. - Cały Ten Zgiełk

Because I am a lady. Co to dzisiaj znaczy? Kampania marki Talbots.

Talbots – marka odzieżowa z okazji swojego 70-lecia wraca z ciekawą kampanią opatrzoną hashtagiem #becauseimalady, by podkreślić hasło celebracji 70. lat klasycznego stylu.

Marka powstała w 1947 r i prowadziła sprzedaż katalogową na wschodnim wybrzeżu US.
Po perturbacjach w ubiegłym roku wróciła do swojego core – komunikacji skierowanej do kobiet w wieku 45-65 lat. Takich, które chcą wyglądać klasycznie i dobrze. Bez kompleksów.

Dzisiaj marka uderza spotami do młodszej publiczności.

Co możemy w nich zobaczyć?

Temat samograj.

Możemy ujrzeć redefinicję tego, co oznacza być dzisiaj współczesną damą.

Co znaczy #ladylike.
Małe grzeszki.
Bałagan w torebce.
Przyjmowanie określenia „bossy” jako komplementu.
Chwile prostych przyjemności jak power nap i samotna kolacja w restauracji.
Bardzo mi się to podoba.
Poza nalaniem sobie całej butelki wina do kieliszka…

I poza modelkami w sklepie – fakt, że wiele z nich jest plus size, ale w większości są białe i maksymalnie czterdziestoletnie.
Co wygląda kuriozalnie w zestawieniu z bardzo zachowawczą i raczej niemodną kolekcją jak z Orsay czy Max and Spencer.

Czy ten dysonans można wybaczyć?

Czy marka nie rozjedzie się pomiędzy nowoczesną komunikacją a nudną i mało sexy ofertą produktową?

#ladylike.
Follow me

Podoba Ci się to, co czytasz? Podziel się!

Przejdź do paska narzędzi