#docuthursday. Rewolucja na głowie, rewolucja w głowie z Herbal Essences - Cały Ten Zgiełk

#docuthursday. Rewolucja na głowie, rewolucja w głowie z Herbal Essences

Marka Herbal Essences w nowej kampanii #embracechange zachęca konsumentki: bądźcie odważne, dokonujcie zmian – po to by być sobą. Wpuśćcie życie – #letlifein. Odrzuccie narzucone role i konwenanse.

W ciepłym krótkim filmie dokumentalnym cztery młode kobiety pokazują swoją definicję zmiany.
Jazzmanka odrzuciła stylistykę punk i buntowniczą postawę.
Chłopczyca obcięła włosy na krótko wracając do swojego ja.
Rudowłosa dziewczyna obcięła włosy po rozstaniu z narzeczonym, gotowa na kolejne zmiany.
Tancerka dumnie nosi swoje afro demonstrując swoją tożsamość.

Bardzo zgrabnie to wyszło. Marka pojawia się dopiero na końcu, dyskretnie.
W spocie nie występuani rytuału związanego z produktem.
Dlatego, pomimo, że za spotem stoi globalny koncern brzmi dość autentycznie.

Kampania opiera się na insighcie z badań na kobietach w wieku 18-35 l., wskazujących, że 87% Amerykanek i 80% Brytyjek zmienia swój wygląd w związku z wielkimi zmianami życiowymi a jedna trzecia z nich wierzy, że trudno byłoby im zmienić styl życia bez zmiany fryzury.

Fryzura na sztandarach rewolucji? Oznaką siły?
Od zawsze!
Wielkie barokowe peruki klasy próżniaczej.
Hippisowskie sploty.
Irokezy punk vs. glace skinheadów.
Manifestacyjnie brudne, aroganckie włosy subkultury grunge.
Weaves – wyrażające status dopinki czarnoskórych kobiet.
Święte turbany sikhów.

Włosy nas publicznie klasyfikują i identyfikują.
Pytanie, czy kampania pozostanie szybką wydmuszką?
Chciałabym by nakręcono pełnometrażowy dokument na ten temat:)

Follow me

Podoba Ci się to, co czytasz? Podziel się!

Przejdź do paska narzędzi