Najciekawsze trendy w komunikacji do kobiet by Garden of Words - Cały Ten Zgiełk

Najciekawsze trendy w komunikacji do kobiet by Garden of Words

Agencja Garden of Words wypuściła krótką publikację Katarzyny Pawlikowkiej nt. najciekawszych trendy w komunikacji do kobiet.

Autorka wyróżnia kluczowe z nich i podaje przykłady spotów w każdej kategorii.
Ja do tej listy dorzucę klika swoich propozycji.

#womennotobjects

Dołożę akcję marki urodowej naturalnych kosmetyków Carol’s daughter pt. I’am that girl.

#be more human

Podrzucam do tego trendu spot zabawny spot marki pokazujący ciepło codzienność przemęczonej matki i remedium w postaci usługi Chatbooks.

#femvertising

Dokładam kampanię nietypowych inżynierskich klocków dla dziewczynek.

i sukces trzy lata później

#aging

Podrzucam nową kampanię McDonalds pokazującą nieco inne oblicze babć.

#diversity

Dokładam Loreal True Match – podkład z 23 odcieniami, 23 historiami, w którym na dodatek pojawia się mężczyzna.

#woman warrior

Dorzucam zaskakujący rosyjski spot Nike mówiący o sile i aktywności fizycznej kobiet.

Dorzucicie coś?

Warto zajrzeć do tego krótkiego PDFa – dostępnego na fan page agencji

 

Follow me

Podoba Ci się to, co czytasz? Podziel się!

Przejdź do paska narzędzi